    From: "skippy" <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: J.K.Mikke - totalna porażka
    Date: Tue, 22 Jun 2010 22:44:02 +0200
    <hvnepk$bou$1@inews.gazeta.pl> <hvngmv$j7l$1@inews.gazeta.pl>
    <4c1f67e0$0$17102$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c1f6c98$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvnqgc$757$1@news.net.icm.edu.pl>
    <m...@4...com>
    <hvnu37$dtk$1@news.net.icm.edu.pl>
    <n...@4...com>
    <hvpf9a$imo$1@news.net.icm.edu.pl> <hvpo9n$go9$1@inews.gazeta.pl>
    <hvppe7$ksj$1@inews.gazeta.pl>
    <4c206a8c$0$2601$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqmqo$i89$1@news.net.icm.edu.pl> <hvr1d2$t5e$1@news.onet.pl>

    Użytkownik "Archangell" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvr1d2$t5e$1@news.onet.pl...

    > Taa a ciekawe co potem zrobić z tą armią milion dodatkowych bezrobotnych.
    > I ten milion nie będzie mial za co kupować, gospodarka dostanie "kopa".
    > Na takie sprawy należy patrzeć nie tylko ze strony korzyści ale również
    > strat.

    nie wiem czym sie rózni 1mln bezrobotnych na zasiłku od 1mln
    bezproduktywnych na państwowej pensji
    chyba głównie, że ci drudzy sa także bezproduktywnie ubezpieczeni czyli mają
    ubezpiecznie, choć nie wyrobili działki
    pewnie też więcej dostają na rękę
    jakbym miał wybierac to wiadomo, lepiej być w grupie #2
    grupa #1 jest bardziej narazona na patologie
    choć krążą opinie, że bywa odwrotnie

    z punktu wiedzenia kogoś, kto płaci realne podatki (od wyrobionej dla reszty
    brzuchów działki), a nie podatek państwu od pieniędzy danych przez państwo
    (wwn sprzeczność, zawsze sobie myśle) - to jedna broszka.
    przepływ z jednej grupy statystycznej do innej.
    bez wpływu na bilans.

    w PRlu ten wariant przetestowano i tak wycudowali, że nie było bezrobocia
    ok, w sumie opcja sprawdzona.