eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJAK MA WYGLADAC WYPOWIEDZENIE UMOWY W INTELIGORe: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: JAK MA WYGLADAC TRESC WYPOWIEDZENIA UMOWY W INTELIGO
    Date: Mon, 11 Feb 2002 16:38:41 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 159
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb98.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <a48ok1$hne$2@news.onet.pl>
    References: <a45u11$amd$1@news.onet.pl> <3...@n...onet.pl>
    <a486qa$a69$1@news.onet.pl> <3...@n...vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: qb98.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1013441985 18158 217.99.80.98 (11 Feb 2002 15:39:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Feb 2002 15:39:45 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162245
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:3c67abc9@news.vogel.pl...

    > > I teraz już nie walcz ze mną, tylko z i...@i...pl - oni naprawdę
    > > odpowiadają bardzo fachowo!
    >
    > tylko że z nimi nie ma co dyskutować
    > A treści odpowiedzi łatwo sie domyślać.

    Ja jakoś potrafię DOKŁADNIE wyjaśnić każdą moją wątpliwość. Można poprosić
    konsultanta o zapisanie sprawy do wyjaśnienia, lub napisać od razu
    e-maila... Jest to droga dostępna dla każdego klienta.

    Na mnie bank nie zarabia dużo, ale potrafi dokładnie wyjaśnić wszystko.

    > > To, że nie akceptujesz nowego regulaminu nie oznacza, że od razu nie
    > > akceptujesz TOiP przecież za jednym zamachem...
    >
    > Tak czy inaczej Oznacza (nie tylko moim zdaniem) zmianę umowy przez bank

    Jejku, ale ja nie mówię od razu, że nie macie racji, nawet nie mam podstaw
    do tego, aby tak mówić z racji braku wykształcenia w tym kierunku. To po
    prostu hobby.

    Bardzo mnie dziwi, że zdanie banku jest trochę odmienne. Przy czym nigdy nie
    słyszałem, że zmiana TOiP nie jest zmianą umowy, tak było w starym
    regulaminie, ale w związku z nowelizacją, w nowym regulaminie już jest
    inaczej.

    Naprawdę chciałbym Wam wierzyć, ale z drugiej storny nie mam powodów, aby
    sądzić, że bank mnie okłamuje w tej kwestii.

    Proszę po raz dwudizesty chyba. Wyjaśnijcie to pisząc emaila, czy bank MA
    PRAWO do pobierania opłat według nowej TOiP, poprzyjcie to stosownymi
    przepisami. Dopiero, jak pozacie w tej kwestii dokładne zdanie banku, można
    dyskutować.

    Po prostu w tej kwestii stanowisko inteligo jest jednoznacze, że osoby,
    które wypowiadają umowę z powodu niezaakceptowania regulaminu, TEORETYCZNIE
    od 15.02.2002 mają płacić według nowej TOiP.

    > > Powiedzmy, że wypowiadasz umowę z powodu niezaakceptowania regulaminu.
    OK.
    > > Ale obowiązujący dla Ciebie regulamin przewiduje przecież możliwość
    zmiany
    > > cennika! Gdzie jest napisane, że z momentem wypowiedzenia, bank nie ma
    > prawa
    > > ustawić nowej TOiP? Ależ może to zrobić na podstawie Ciebie
    obowiązującego
    > > regulaminu, czyli starych Ogólnych Warunków. One obowiązują do końca
    umowy
    > i
    > > zgodnie z tym ma prawo pobierać opłat i zmieniać TOiP.
    >
    > Obowiązuje również w RP prawo, które pozwala podważyć
    > "obowiązywanie regulaminu" i niegodzenie się
    > z jednostronną interpretacja banku.

    Boże. No to zasygnalizuj bankowi w postaci emaila, że nie zgadzasz się z
    tym. Co z tego, że ja to wiem, że wiedzą o tym inni grupowicze. Może bank
    chce Ci to wyjaśnić, ale nie umożliwiasz mu tego...

    > > Jednak z tą teorią, to jest stanowsiko nie moje, a banku. I jeżeli się z
    > tym
    > > nie zgadzacie, po raz kolejny proszę o wymianę poglądów z ich adresem
    > > emailowym. :)
    >
    > To ja proszę o rozdzielenie opinii od relacji

    Po pierwsze - ja nie reprezentuję stanowiska banku i nigdy nie sugerowałem,
    że tak czynię.

    Moje wypowiedzi są moimi prywatnymi opiniami, jako osoby nie związanej żadną
    inną umową z BGBP SA, ani Inteligo Financial Services, niż umową o
    prowadzenie rachunku bankowego 'konto inteligo'. Po prostu znam ofertę
    inteligo - dobrze się z nią - jako klient - zapoznałem.

    Wzmiankę o stanowisku banku dodałem tylko wtedy, jak pisałem, że "Bank
    uważa, że MÓGŁBY pobierać nowe opłaty od osób nie akceptujących nowego
    regulaminu", bo wyraźnie powiedział mi to przedstawiciel banku.

    > bo zaczyna to wyglądać jakby ktoś Ci płacił
    > za rolę "zderzaka" na grupie.

    Uważam, że mnie w tym momencie obrażasz.

    Ale żeby było jasno - nikt mi za nic takiego nie płaci, nikt mnie nie prosił
    o bronienie BGBP. Jeśli wczytałbyś się w moje słowa, to zamieściłem na pbb
    także dość dużo opinii krytycznych o banku...

    > Jeśli piszesz wg mojej wiedzy bank uważa że:....
    > to rozumiem
    > Ale jeśli piszesz, ze" "może to zrobić...,obowiązuje..., mają prawo..,"
    > to wybacz ale to już są Twoje opinie

    Czepiasz się.

    Mam przed każdym zdaniem dodawać "myślę, że", "moim zdaniem", "według mojej
    wiedzy"?

    Mam poszukać na grupie więcej sformułowań, że ktoś tam ma do czegoś prawo,
    że ktoś tam ma obowiązek. Znalazł bym tego mnóstwo.

    Jak ktoś pisze, że "bank XXX jest lepszy od YYY", to oskarżysz go o to, że
    przedstawia oficjalne stanowisko banku? Jak ktoś napize, że "bank ma prawo
    do pobierania prowizji na mocy paragrafu XXX", to też?

    To jest chyba grupa dyskusyjna, na której każdy wyraża SWOJE poglądy. Nie
    mam adresu w domenie inteligo.pl, nie mam nazwy banku w stopce, wręcz ani
    razu nie zasugerowałem, że tam pracuję.

    Wyluzuj, człowieku.

    Kurde, dwa ni temu Maciek zarzucił mi, że pracuję w CITI. Fajnie, za
    niedługo banki będą się o mnie bić. ;)

    > i dyskutować z nimi należy na grupie a nie z i...@i...pl

    Ech... Po prostu ja nie znam WSZYSTKICH Waszych argumentów. Ku niektórym z
    nich sam się skłaniam i dlatego zapytałem inteligo, co o tym sądzi.

    Przedstawiłem to tutaj, i już źle. To nie moja wina, że w tej kwestii
    stanowisko banku jest inne, niż Wasze...

    Sam chciałbym, aby bank, z którego usług korzystam, przestrzegał prawa i
    zasad, dlatego proszę Was, jako osoby, które mają argumenty przeciw takiemu
    stanowisku, aby zainterweniowały w banku, a nie tylko tutaj. Wtedy otrzymają
    wyjaśnienia i stanowisko banku, a potem możemy dalej dyskutować w naszym
    gronie...

    Czy popełniłem aż takie wykroczenie?

    Bardzo mnie ta sprawa ciekawi, bo inteligo to nie jedyny bank, który się tak
    zachowuje w sprawie TOiP, znam banki, które robią to w znacznie gorszy
    sposób...

    Poza tym dlatego odszedłem z kontem z Millennium, żeby mieć jasne zasady
    prowadzenia rachunku [bo tam nie było żadnych zasad]. Ale widzę, że tutaj
    też są kontrowersje...

    > ja już sobie daję spokój, bo zaczyna to byc bicie piany
    > (obie strony wysówają sprzeczne argumenty).

    To fakt.

    > Swoją drogą, to "Arbiter Bankowy" mógłby się wypowiedzieć.

    Moim zdaniem, zgadzam się...

    --
    W mojej opinii, pozdrawiam Was serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

    uważam, że moja opinia jest moją opinią, ale może mi zaraz ktoś zarzuci, że
    jednak nie... dlatego tylko tak uważam... ;)))))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1