  • Data: 2009-05-16 13:07:44
    Temat: Re: JKR: 70 mld zl transfer do Polski
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Drogi Sławku w którymś roku za panowania PiS-u dochody do budżetu skoczyły z
    > 200 na 250 mld zł (jesli dobrze pamiętam).... Miałem to kiedyś na swojej
    > stronce umieszczone, dokładnie zerżnięte z ustawy budżetowej MF ....
    >
    > Oczywiście wydatki też wtedy odpowiednio skoczyły no i 30 miliardowa
    > "kotwica" też się pojawiła, niemniej jednak skok dochodów w budżecie o 50
    > mld zł w jednym roku był faktem ....

    jesli byli jakies extra dochody panstwa to Lepper z Giertychem je zaraz
    wyzerali jak konie owies
    w stajni. Nie mam nic do p.Zyty Gilowskiej- to fajna kobitka i doskonaly
    minister finansow.
    Tym niemniej taki np KGHM, kura co znosi zlote jajka, nie mogl ani
    jednego takiego jajka zachowac
    na czarna godzine. A przeciez wiadomo: kto nie inwestuje ten zginie.

    fatso