    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ja tutaj czegos nie rozumiem / Multibank KK
    Date: Mon, 24 Jul 2006 21:54:30 +0200

    fotomania.pl napisał(a):

    > Ufamy, iż powyższe wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące i
    > pozytywnie wpłyną na naszą dalszą współpracę,

    Ale uznali tę reklamację, czy tylko ufają, że dajesz się im obrobić na
    30zł i z satysfakcją będziesz używał ich karty? ;-) Stawiam na to drugie
    - w Multi "system" przeważnie jest najważniejszy i jak już coś naliczy,
    to tak ma być ;-)

    > Kiedys tutaj pisalem ( przy jakims pytaniu kolegi )ze Multibank w godzinach
    > 00:00 - 00:20 robi jakies dziwne rzeczy .

    Jak widać, aktualizuje dostępne salda kredytowe/limity zadłużenia...

    > Nagroda jest zgodna z regulaminem oczywiscie :))

    To znaczy co: w regulaminie jest zapis, że w godzinach od 00:00 do 00:20
    saldo karty nie jest aktualizowane?

    Marek