    From: root <a...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Ja wam Panowie gratuluje tego Palikota ....
    Date: Sun, 1 Jan 2012 19:40:17 +0100

    Dnia Sun, 1 Jan 2012 14:03:34 +0100, Endriu napisał(a):

    > No bo brakuje mi wlasnie tej "kropki nad i" jak ogladam te spedy kolego
    > Root.
    >
    > No bo niby tak niby ten Kalisz z Palikotem wielbia "kochajacych inaczej" i
    > organizuja
    > im sodomickie parady równosci, a kazdy jednak radarowo z oczami na okolo
    > glowy pilnuje swojego dupska zeby go który "kochajacy inaczej" przypadkiem
    > nie zapial ...
    >
    > Niech sie kurwa wypna jeden z drugim i pokaza co to jest prawdziwa "wolna"
    > milosc, co bysmy wiedzieli ze to tak naprawde a nie tylko na pokaz, i ze
> [...]

    Czy ty Endriu czasem nie przesadzasz? Co ma socjalizm do milujących
    inaczej. To trochę głupie takie mieszanie jednego z drugim. Jeśli bedę
    bronił praw kobiet to nie znaczy, że mam się przerobić na kobitkę.

    Każdy orze jak może. Można jakoś dowalić rzadzacym albo PIS, to się dowala.
    Każdy szuka elektoratu.