  • Data: 2010-02-04 15:48:18
    Temat: Re: Jak Honkong w dol
    Od: TT <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dombrek napisał(a):

    > Hmmm... nie pytaj czemu, po prostu graj pozycje krótkie! ;)
    > Analiza techniczna powinna Ci dać odpowiedź.

    hehehe, ale jednak AT nie da odpowiedzi

    I ci, którzy znają rzekomo analizę techniczną też odpowiedzi nie dadzą :).

    TT.

    PS. Podobają mi się te posty ZNAWCÓW AT. Sugerują, że posiadają oni
    jakąś tajemną wiedzę, wręcz wiedzę mityczną :) - szkoda tylko, że zawsze
    po czasie. W najlepszym wypadku gdy dają 1000 rad, to 50% się sprawdza
    (prawo wielkich liczb ma tu zastosowanie).