  • Data: 2010-02-04 20:27:34
    Temat: Re: Jak Honkong w dol
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Panie szkoleniowiec, powiedz coś więcej o tym "mocnym wsparciu" :).
    >
    > TT.
    > PS. No to chyba już wiemy dlaczego nie masz odrzutowca

    Jesteś taki głupi czy tylko udajesz? Mam nadzieję, że to drugie.
    (Czekam aż się teraz zdrowo wkurzysz i coś inteligentnego, błyskotliwego i
    pouczającego odpowiesz. Oczywiście zaprzeczysz, bo z pewnością kontrolujesz
    emocje i żaden koleś z forum nie wpłynie na Ciebie.)
    Dombrek

    BTW Czekamy na Twoją strategię (tylko nie myl głupcze/niegłupcze z
    pojedynczym strzałem).