  • Data: 2010-03-27 11:28:54
    Temat: Re: Jak MĄDRZE podnieść sobie scoring w bik?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl> 3...@n...onet.pl

    > dla prawa karnego żadna, bo Kwaśniewski nie ubiegał się o kredyt,

    :) Kredyt to inaczej zaufanie. :) Nie ubiegał się o zaufanie? :)

    > a brak jest przepisu, mówiącego, że "kto dążąc do wyboru na prezydenta
    > RP podaje nieprawdziwe informacje" (gdyby takowy przepis istniał, możnaby
    > zapuszkować praktycznie każdego kandydata na prezydenta) :P

    można by -- proponuje powrót do podstawówki :)
    (nie tylko na studia) :)

    > lokaty to można sprawdzić, nieruchomości tym bardziej

    Dlatego napisałem o zaprzyjaźnionych sąsiadach -- nie trzeba
    wydawać pieniędzy na swój samochód, na buty, na bilety autobusowe...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum... Robię z Ciebie analfabetę nie dlatego, że mam do Ciebie uraz
    poojcowski,
    ale jakoś tak. ;) Następnym razem będziesz pamiętał o tym, że w
    sprawach
    wiary nie ma żartów. ;)

    -- Pójdziesz do więzienia!!
    -- Wątpię. :) Niech kto inny ciebie odwiedza. ;)