  • 1. Data: 2010-03-25 20:21:12
    Temat: Jak zbudowac sobie pozytywna historie w bik?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Podajcie swoje pomysly.

    Zalozenie jest takie, ze jeszcze nie ma zadnych informacji w BIK na temat
    danej osoby. Jak w jak najkrótszym czasie zbudowac pozytywna historie?

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-03-25 20:52:43
    Temat: Re: Jak zbudowac sobie pozytywna historie w bik?
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 25 Mar, 21:21, scream <n...@p...pl> wrote:
    > Zalozenie jest takie, ze jeszcze nie ma zadnych informacji w BIK na temat
    > danej osoby. Jak w jak najkrótszym czasie zbudowac pozytywna historie?

    szybko się nie da
    dobra historia, jak sama nazwa wskazuje, to historia :)
    trzeba myśleć jak najwcześniej i

    1. brać kredyty na 0% i spłącać terminowo
    2. mieć kredyt odnawialny i wykorzystywać a następnie szybko spłacać
    małe kwoty
    3. mieć kartę kredytową i zawsze terminowo spłacać
    4. kupując samochód korzystać z ofert typu 50/50

    to są metody w zasadzie bezkosztowe - jedynie płacisz prowizję za to,
    że masz do dyspozycji kredyt odnawialny

    --
    plusz
    www.kalkulatorlokat.pl

  • 3. Data: 2010-03-25 20:57:48
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    Kilka lat temu miałem trochę namieszane, miałem odmowę kredytu hipotecznego,
    okazało się, że była żona troszkę namieszała na wspólnym koncie, wziąłem kartę
    kredytową pod zastaw lokaty w Multibanku (oni na bieżąco robią wpisy w BIKu),
    jak za pół starałem się o hipoteczny, nie miałem już kłopotu. Normalnie
    używałem karty i spłacałem ją terminowo.

    --
    igoR

  • 4. Data: 2010-03-26 09:02:42
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 21:21, scream pisze:
    > Podajcie swoje pomysly.
    >
    > Zalozenie jest takie, ze jeszcze nie ma zadnych informacji w BIK na temat
    > danej osoby. Jak w jak najkrótszym czasie zbudowac pozytywna historie?

    Wizyta w MediaMark, zakup szuszarki do włosów na raty 0%, potem spłata
    jednym przelewem całości :)

  • 5. Data: 2010-03-26 12:17:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paranoix" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jednym przelewem całości :)

    Raty 0% to pewnie będzie Cetelem/sygma a oni nie wszystko wrzucaja do BIK.
    Ale suszarka sie może przydac to fakt;)))

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-03-26 12:20:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Zalozenie jest takie, ze jeszcze nie ma zadnych informacji w BIK na temat
    > danej osoby. Jak w jak najkrótszym czasie zbudowac pozytywna historie?

    A czy ta historia w Bik jest az tak niezbedna?
    Duzo banków udzieli kredytu pomimo braku historii.
    No chyba ze chodzi o "naprawienie" złej historii.
    Ale to juz inny temat.
    Ocene skoringowa w banku mozna sopbie podnieśc innymi sposobami: np zamiast
    kawaler podac "wolny zwiazek". Wykształcenie sobie podwyzszyc;)- tego nikt
    nie sprawdzi. Majątek jakiś we wniosku wpisac(samochód, skuter, lokaty)
    Na[pisz jaka kwota kredytu/pozyczki będzie wnioskowana i na jaki cel?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-03-26 13:36:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 13:20:24 +0100, kris napisał(a):

    > A czy ta historia w Bik jest az tak niezbedna?
    > Duzo banków udzieli kredytu pomimo braku historii.

    Chyba nie aż tak dużo. Pytam właśnie dlatego, że bank odmówił mi kredytu
    (niskiego - 8 tysięcy na 36 m-cy) właśnie z powodu braku wpisów w BIK na
    mój temat. Nigdy nie bralem nic na raty, nigdy nie bralem kredytu, nigdy
    nie chciałem mieć karty kredytowej ani debetu w koncie, zawsze wszystko
    kupuje za gotówkę - i jak sie okazuje, błąd.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2010-03-26 13:40:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    scream <n...@p...pl> writes:

    [...]

    > Chyba nie aż tak dużo. Pytam właśnie dlatego, że bank odmówił mi kredytu
    > (niskiego - 8 tysięcy na 36 m-cy) właśnie z powodu braku wpisów w BIK na
    > mój temat. Nigdy nie bralem nic na raty, nigdy nie bralem kredytu, nigdy

    Czy Mithos nas słyszy :)?
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 9. Data: 2010-03-26 13:56:07
    Od: "azot" <a...@g...pl>

> [...]
    > nie chciałem mieć karty kredytowej ani debetu w koncie, zawsze wszystko
    > kupuje za gotówkę - i jak sie okazuje, błąd.

    Moja siostra. Brak jakiejkolwiek historii w BIK, jeszcze panna , c
    wykształcenie srednie, praca na etacie , 2500 na rękę.
    Karta kredytowa z propozycja limittu 15k. Wzięła limit 5k , bo nie chciała
    więcej.

    azot

  • 10. Data: 2010-03-26 14:26:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 14:56:07 +0100, azot napisał(a):

> [...]
    > wykształcenie srednie, praca na etacie , 2500 na rękę.
    > Karta kredytowa z propozycja limittu 15k. Wzięła limit 5k , bo nie chciała

    Karta kredytowa to nie to samo co kredyt gotówkowy na oświadczenie :) Karte
    kredytowa proponowal mi HSBC z limitem 10k, a nigdy nawet nie mialem u nich
    konta. Chyba bedzie trzeba sie zdecydowac.

    Cel watku jest jednak inny. Ktos wspomnial, ze niektore instytucje
    finansowe nie raportuja wszystkiego w BIK. Jako ze chcialbym zbudowac sobie
    pozytywna historie nie ukrywam, ze tez mialem taki pomysl zeby wziac pare
    rzeczy na raty w roznych sklepach i szybko to splacic. Ktore banki z tych
    udzielajacych kredytow ratalnych w miare rzetelnie i szybko raportuja do
    BIKu a ktorych sie wystrzegac?

    --
    best regards,
    scream