eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
  • Data: 2005-03-02 08:45:25
    Temat: Re: Jak Multi "kroii" klientów :-( [dlugawe]
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.

    > Co do BZWBK mam wyrobione zdanie ponieważ mam tam konto od co najmniej 10
    > lat.

    A nie wydaje Ci się, że dwa różne produkty mogą różnie funkcjonować?

    > Drugą tak kiepską działającą instytucję ciężko byłoby znaleźć. Bałbym
    > się w tym banku wziąć kredyt nawet na kupno zapałek. A co dopiero
    > "darmową"
    > KK - brrrrrrrrr.

    Może i "brrrrrrr". Fakt, że nigdy nie musiałem reklamować żadnej transakcji
    (od jakichś 3 lat, kilkaset transakcji).
    Fakt, że można się przyczepić do kilku rzeczy, np. blokady nie są rozbite na
    poszczególne transakcje, brak możliwości wykonywania transakcji kartą za
    płatności typu gaz, ścieki,itp. jak w Citibanku.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589
    Odpisując usuń iksy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1