eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...Re: Jak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...
  • Data: 2004-04-15 11:41:10
    Temat: Re: Jak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    > to sie teraz nazywa program lojalnosciowy, czyli jak zatrzymac klienta u
    > siebie za wszelka cene, czytalem o tym ostatnio artykol w "Duzym Formacie"
    > GW. Chodzi o to zeby klient spoufalil sie z jakas osoba/osobami które
    > identyfikowalby ze swoim bankiem i likwidujac konto bedzie sie czul jakby
    > kogos zawiódl, opuscil (w jednym banku podobno pracownice dostaly sluzbowe
    > komórki i daja numery zaufanym klientom, mówiac ze to prywatny), to teria.
    A
    > jak praktyka sami widzimy, nie pomoga mile slowa, troska, zainteresowanie,
    > jak nadal wszedzie bedzie beton, biurokracja, papierkologia. Tak naprade
    to
    > jasna przyszlosc wróze tylko bankom, któzy rzeczywiscie traktuja klienta
    > indywidualnie i potrafia dostosowac sie do jego potrzeb.
    > --
    > spider
    >

    Cze Spider,
    Jakie to banki, o których piszezz na koncu.
    Jakies przyklady?
    Krzysztof


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1