eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...Re: Jak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...
  • Data: 2004-04-15 11:30:58
    Temat: Re: Jak PeKaO SA zapoznaje sie z klientami...
    Od: "spider" <spajder78[WYTNIJTO]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomosci H8qfc.7010$N...@n...chello.at,
    A. napisal:
    > Wczoraj o godzinie 10:30 dzwoni do mnie pani z PeKaO SA i mowi, ze
    > jest opiekunem moje rachunku i chcialaby sie spotkac ze mna aby mnie
    > poznac, itd.

    to sie teraz nazywa program lojalnosciowy, czyli jak zatrzymac klienta u
    siebie za wszelka cene, czytalem o tym ostatnio artykol w "Duzym Formacie"
    GW. Chodzi o to zeby klient spoufalil sie z jakas osoba/osobami które
    identyfikowalby ze swoim bankiem i likwidujac konto bedzie sie czul jakby
    kogos zawiódl, opuscil (w jednym banku podobno pracownice dostaly sluzbowe
    komórki i daja numery zaufanym klientom, mówiac ze to prywatny), to teria. A
    jak praktyka sami widzimy, nie pomoga mile slowa, troska, zainteresowanie,
    jak nadal wszedzie bedzie beton, biurokracja, papierkologia. Tak naprade to
    jasna przyszlosc wróze tylko bankom, któzy rzeczywiscie traktuja klienta
    indywidualnie i potrafia dostosowac sie do jego potrzeb.
    --
    spider

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1