    From: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak banki liczą zdolność kredytową klienta ?
    Date: Mon, 29 Jun 2009 12:02:38 +0200

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:h2809g$672$1@news.onet.pl...

    > To o czym piszecie ma znaczenie e scoringu
    >
    > Darek

    Jasne, że scoring. Ale oprócz zdolności kredytowej (czyli czy masz tyle
    kasy, żeby móc spłacać kredyt), to jeszcze jest ważne, czy będziesz chciał
    go spłacać.
    Jak bank sobie "wyliczy", że posiadacze np. zielonych jaguarów niespłacają
    kredytów, to jak podasz, że masz zielonego jaguara, to pomimo zdolności
    kredytowej, kredytu nie dostaniesz (albo dostaniesz, ale na wyższy procent).

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor