    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak bardzo zle jest z AmEx'em w PL ?
    Date: Sun, 06 Apr 2008 18:43:06 +0200

    Satchu S. pisze:
    > Na przykład:
    > Próbując dokonać 100 płatności AmEx'em w miesiącu ile razy spotykaliście się z
    > odmową i trzeba było użyć karty Visa albo MasterCard?

    Wiele razy. Nawet pomimo tego, ze dany punkt AmEx'a niby obslugiwal.

    > Jeszcze inaczej:
    > Czy jest tak źle, że odradzalibyście mieć taką kartę?

    Tak, odradzam. Ja mam AmEx'a troche ponad 2 miesiace. Zaplacilem nim
    moze z 5-6 razy. Po pewnym czasie przestalem go nawet wyciagac z
    portfela, bo i po co skoro przewaznie nie da sie nim placic. Robi sie
    dodatkowa kolejke, ludzie dziwnie sie patrza. Po co to komu ? Jesli
    chcesz miec zawsze dreszczyk emocji "uda sie zaplacic albo i nie" to
    bierz AmEx'a.

    Mozna tego typu karta placic na stacjach benzynowach (nigdy nie mialem
    odmowy) ale od tego to ja mam Citi BP.

    > Mam wypukłą MC i dwa Elctrony, każde innego banku - AmEx będzie kolejny, nie
    > zastępuje MC.

    Ja bym nie bral.

    > A czy gdybym miał TYLKO AmEx'a to będzie bardzo niedogodnie?

    Zdecydowanie.

    --
    Mithos