    From: "jaQbek [z Gorzowa]" <j...@n...spam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak i gdzie składać oszczędności ?
    Date: Mon, 14 Aug 2006 01:28:09 +0200

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:ebob8d$3u4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jeżeli wzięcie kredytu uzalezniasz od kursu chf, to może a'vista
    > chf'y wzglednie euro? Rozumiem, że chcesz brac kredyt lapiac jakas
    > gorke kursu, a zatem przy okazji zyskasz wtedy sprzedajac
    > chf'y/euro zakupione taniej teraz. Jak przypuszczam w jakis
    > kontrakty na kursy raczej nie chcesz sie bawic.
    Problemem w tej chwili jest raczej to, że moje oszczędności są zbyt skromne,
    by wogóle startować o kredyt, więc muszę conieco uzbierać :/. Kwestia kursu
    walut jest sprawą drugorzędną, aczkolwiek również istotną.
    Jak bank potraktuje to, że mam już ileś tam CHF kupionych gdy będę brał
    kredyt w CHF ? Bo przecie bank kredyt i tak będzie wypłacał w PLN. Czy te
    zaoszczędzone franki będe musiał sprzedać ?

    > Warto wiec
    > zadbac o to, aby prowadzenie rachunku bylo darmowe oraz wplaty na
    > niego.
    To w takim wypadku zostają oferty Lukas - a, w którym mam konto