    From: x <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Date: Tue, 10 Feb 2009 08:15:42 +0100

    Dieter napisał(a):
    > Polecam dyskusje podjete przeze mnie na GoldenLine (forum tzw. elity narodu
    > i wyksztalciuchow):

    > hm... no nie wiadomo czy smiac sie czy plakac.

    Moj kolega ma syna , ktory ostro wystartowal na poczatku studiow jako
    doradca finansowy w jakiejs piramidalnej firmie. Jego trzeba bylo
    posluchac!!! Po kilku szkoleniach caly swiat mial u stop. Poki co
    skonczylo sie , ze umoczyl ojcowskie pieniadze (naprawde sporo)na okolo 30%.
    Teraz najciekawsze...obaj sie ciesza bo zarzadzajacy tymi pieniedzmi
    obiecuja im mega zyski za kilkanascie lat kiedy ojciec przejdzie na
    emeryture