    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Date: Tue, 10 Feb 2009 13:00:39 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Hehe, wziąłem Cię tendencyjnie bo większość ludzi tutaj
    > atakuje Dietera ;) Zwracam honor.
    >
    > Pzdr.
    > L.
    O jakiej wiedzy piszecie? Jedyne czego można tu się dowiedzieć to jak mieszać z
    błotem innych nie prawomyślnych. Wiedzą Dieter popisuje się na poziomie
    dziecka, któremu pokazano wykresy, a ono stwierdziło, że górka i dołek powtarza
    się. Cała reszta to dopasowywanie różnych teoryjek do tychże wykresów. Ot
    mecyja. Młodzieży, zachęcam śmiało uszczęszczajcie na kierunki ścisłe. Jak
    widać na powyższym przykładzie te studia są bardzo proste. Człowiek raczej
    powinien się wstydzić, a nie przechwalać poziomem dyskusji z podanych wyżej
    linków(przeczytałem tylko kawałek z giełdy) no chyba, że kończyło się
    syminarium duchowne. Takie wrażenie odnoszę po zachowaniu Dietera, bardziej on
    mi na księdza pasuje jak na informatyka.