    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Date: Tue, 10 Feb 2009 13:59:44 +0000 (UTC)

    > Drogi Kolego Komunisto,

    po pierwsze nie jestem drogim kolegom komunistom

    > Zauwaz, ze nigdy ale to nigdy nie napisales nic merytorycznego. Od zawsze
    > tylko krytykujesz albo przepierdalasz sie do innych.

    po drugie, ponieważ wszystkich i wszystko w około uwążasz za głupie to i nie
    zapada ci w pamięci co inni mówią.
    po trzecie ci inni to zazwyczaj ty, ponieważ przyjąłeś taktykę typową dla
    szarlatanów, kaznodziejów etc. i mamisz ludzi jakimiś abstrakcjami, niby
    dzięki którym mogą stać się bogaci Taką przyjołem rolę.

    > Dla przykladu, Twoj ulubiony Dieter zalozyl kilka dni temu watek typowo
    > gieldowy pt. "Ciekawostka dot. bessy" z ktorego czegos sie mozna bylo
    > dowiedziec. Podaj tytul zalozonego przez Ciebie tematu. Jesli Twoje
    > udzielanie na grupie ma jedynie polegac na gadaniu o niczym i krytykowaniu
    > innych, to przejdz na socpolityka.pl albo maruderzy.pl, tam zrobisz kariere.

    Nie Dieter, wiem jak funkcjonujesz ze swoją klaką. Wątek? Nudno pisać o
    oczywistych, oczywistościach w kółko. Po za tym po co mi się narażać na twoje
    obelgi lepiej lżeć ciebie.

    > Malkontent z Ciebie jakich malo.
    >
    > D.

    W stosunku do ciebie Dieter, w stosunku do ciebie.