    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Date: Tue, 10 Feb 2009 14:36:07 +0000 (UTC)

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    > To mozesz wstawic jakis watek zalozony przez Ciebie czy nie bylo takiego?
    >
    > D.

    Dieter to już lepiej trzymaj się tych błędów ortograficznych, bo nie będę
    specjalnie dla Ciebie przeszukiwał niusów a tym bardziej ujawniał ci swoich
    nicków. Gdybyś był bystry to tak jak ja byś rozpoznawał kto pod jakim nickiem
    pisuje. Twojego wątku tak naprawdę coś wnoszącgo to też nie pamiętam, co
    najwyżej stek bzdur, z którymi jak mam ochotę polemizuję. Tak więc nie próbuj
    znowu stawiać się ponad innymi bo ci to na zdrowie nie wyjdzie. Pozwólcie
    wreszcie tej grupie osiągnąć jakiś poziom to i wątki merytoryczne się
    pojawią, a tak ze swoją świtą ją zgnoiliście, że nikt poważny tu już głosu
    nie zabiera.