    From: " " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak inwestuje elita narodu na Goldenie
    Date: Tue, 10 Feb 2009 16:38:37 +0000 (UTC)

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    > Tak jak myslalem, nie zalozyles zadnego tematu.
    >
    > Pisanie pod roznymi nickami to takie troche nie fair. Pelna asekuracja.
    >
    > D.
    Dieter, jak sobie to wyobrażasz? Codziennie mam pisać: "Człowieku każdy biznes
    jest lepszy od giełdy. Nie daj okradać się Dieterom!" Chcesz to będę zakładał
    takie wątki tylko po co? A to jest bardziej merytoryczne stwierdzenie niż ty
    możesz sobie wyobrazić. Skuteczność może być też znacznie lepsza od twojej
    działalności. Ty też pisałeś pod różnymi nickami. Obłuda twoja polega na
    mamieniu i jakby nie patrzeć napędzasz komuś kasę, albo gpw albo wydawcom itd.
    Mało tego robisz to bardzo ordynarnie, ale rozumiem psychologię tego. Chcecie
    pokazać jacy to durni są inwestorzy instytucjonalni, jak łatwo na nich
    zarobić, gdy w rzeczywistości i tak większość naciągniętych straci. Po tym
    cię rozpoznaję. No cóż widać taki etat.