  • Data: 2008-05-29 09:20:34
    Temat: Re: Jak jest rozliczana wczesniejsza splata hipo
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <toudi!@geckon!!!.net> napisał w wiadomości
    news:g1lpit$9vb$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam,
    >
    > przymierzam sie do wczesniejszej splaty kredytu hipo o rownych ratach
    > miesiecznych i mam takie pytanie, jak (orientacyjnie) wyliczana jest kwota
    > zamkniecia takiego kredytu? Chodzi mi o to ze w zakladce widze kwote
    > pozostala do splaty... ale w zwiazku z tym ze rata byla obliczana dla
    > calego okresu to oczywiscie obecnie glownie splacam przyszle odsetki od
    > kwoty kredytu, a nie sam kredyt.
    >
    > Czy oprocentowanie kredytu zostanie przeliczone do faktycznej dlugosci
    > trwania pozyczki (~1roku zamiast 30lat) i poprzednie wplaty zostana
> [...]

    Odsetki, które płaciłeś co miesiąc nie zależały od tego, na jaki okres
    kredyt został zaciągniety.
    Wysokość comiesięcznych odsetek = saldo zadłużenia * (stopa oprocentowania
    kredytu / 12)
    Jak można zauważyć, niezależnie od tego czy kredyt został zaciągniety na rok
    czy na 50 lat, odsetki co miesiąc są takie same.