  • Data: 2012-09-28 07:14:37
    Temat: Re: Jak liczyć osobiste finanse? (GNU Cash)
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-27 22:01, Jacek Politowski pisze:
    > In article<ad10a3cd-7d73-4f9e-94d7-3706955b6c3a@googleg
    roups.com>

    > Konkretnie jako gzipowany XML.
    >
    > Spodziewam się, że przynajmniej przy zachowaniu zgodności wersji
    > programów między systemami, nie będzie problemu ze współdzieleniem
    > danych. Widzę, że nawet zakłada jakiś plik blokady (lock) przy
    > otwarciu "bazy", więc może jest także zabezpieczony przed jej
    > równoległym, wielokrotnym otwarciem.

    Dopiero zaczynam czytać guide'a, ale doczytałem, że może też trzymać
    dane na serwerze MySQL, niekoniecznie na localhost. Więc byłoby
    prześwietnie. "Wystawię" sobie do świata bazę na jakimś (swoim) serwerze
    i będę się z nią łączył skąd chcę... Zobaczymy i napiszemy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.