    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Date: Fri, 28 Feb 2003 09:34:17 -0000

    Witam,.

    > > Tego nigdy nie zuwazylem.
    >
    > Zapraszam do Pekao I O/Gliwice :-)

    Eeeee.. Nie kopac lezacego. Ja wiem, ze takie byly, sa i ....
    Z drugiej strony kiedys po otwarciu Multibanku w Bydgoszczy, z ciekawosci
    poszedlem zobaczyc. Ponad 20 minut sam ogladalem sobie rozne foldery, ale
    nikt sie mna nie zainteresowal.... (tak szczerze mowiac, to dobrze, bo mnie
    diabli biora jak ktos jest nadgorliwy;)).

    > Lepiej porzyczać obecnie pieniądze niż trzymać je na koncie - przy podatku
    > 20% :-)

    Ja nigdzie nie pisalem, ze sam trzymam pieniadze w banku. Wydaje na
    bierzaco, ostatnio glownie na dom i samochod.

    > W takim multi możesz WSZYSTKO zrobić zdalnie. Otwierać konta, zamykać,
    > występować o linie, brać karty kredytowe, zmieniać dane, ustanawiać
    > pełnomocników, że nie wspomnę o wszystkich operacjach na koncie - to jest
    ta
    > różnica.

    Jak by tak mial zlecenia stale (takie jak w moim banku), to jeszcze dzis bym
    zlikwidowal (a raczej sadzac po postach na grupie - sprobowal zlikwidowac ;)
    konto w PekaoSA) i przeniosl sie do Multi.

    Naprawde, dla mnie osobiscie warto zaplacic te kilkanascie PLN miesiecznie
    za pasujace mi rozmieszczenie bankomatow (choc wcale nie idealne) oraz
    zlecenia stale.
    Howgh.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret