  • Data: 2003-03-03 03:03:28
    Temat: Re: Jak nie PKO SA to co?
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > P.S. Mam wrazenie ,ze ciagle nikt nie chce zrozumiec przewagi (tylko w tym
    > wzgledzie) zlecen stalych w PekaoSA.
    > Tak trudno sie przyznac? ;)))

    No to ja Ci przyznam rację :) To jest rzeczywiście fajna usługa, bo wygodna
    dla klienta. Dopóki zakłady gazownicze, tepsa i inne "wiodące" firmy nie
    umożliwią zapłaty poprzez PZ dopóty jest to jedyny sensowny substytut. O ile
    dobrze pamiętam to moja Lady zleciła toto jakieś 4-5 lat temu i od tej pory
    samo hula, żadnych modyfikacji nie musiała robić, chociaż zmieniały się np.
    rach. bankowe w/w firm. W pekaosa można też ustawić zlecenie stałe na stałą
    kwotę, ale pobieraną w nierównomiernych odstępach czasowych np. dla Zakł.
    Energ. gdzie płatności są dokonywane co 2 m-ce prawie przez cały cykl
    rozliczeniowy, a ostatnie dwie płatności następują bezpośrednio po sobie.
    Takie cudo składa się raz w roku i nie trzeba go modyfikować. Żaden automat
    tego nie zrobi. Po rocznym rozliczeniu przychodzi nowa ksiązeczka, więc
    składa się kolejne zlecenie na następny rok podając daty płatności i
    wszystko hula. Kolejki można również ominąć - istnieją bankomaty pekaosa z
    funkcją depozytową, tam można także składać zlecenia. Niemniej jednak te
    zlecenia to chyba ich jedyna sensowna usługa w ramach tego Afrokonta ;)

    Pozdrawiam
    Piotrek