eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak nie powinno być w każdym banku.Re: Jak nie powinno być w każdym banku.
  • Data: 2003-08-07 11:05:42
    Temat: Re: Jak nie powinno być w każdym banku.
    Od: "SławekM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie twoj kredyt, nie dla cieebie informacja.
    > I tyle.
    >

    Świetnie nadawałbyś się tam do pracy. A może już tam pracujesz?

    Po pierwsze: kredyt jest niejako też mój. Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak
    wspólnota majątkowa?
    Po drugie: po co bank wymaga ode mnie zgody na wzięcie kredytu przez moją
    żonę, zaświadczenia o moich zarobkach (ewenement występujący tylko w
    Polandii) i paru innych rzeczy, skoro to nie mój kredyt?
    Po trzecie: nie uważasz, że mam prawo wiedzieć, co stało się z moimi
    pieniędzmi i mam prawo żądać ich zwrotu w takim przypadku? Nadmieniam, że
    jedyną informacją, którą chciałem uzyskać jest informacja, czy wysłane
    przeze mnie środki finansowe znalazły się na wskazanym koncie, a nie kto
    jest właścicielem konta czy ile jest na nim środków.
    A po czwarte: jak się Lukasowi udało zweryfikować, że rozmawiają z moją
    żoną, a nie z koleżanką z pracy? Nie zadawali żadnych pytań, na które nie
    mógłby odpowiedzieć ktoś postronny.
    Reasumując, odmowa udzielenia informacji była po prostu wynikiem lenistwa
    pracownika banku, a pretekstem do spuszczenia mnie stała się ustawa o
    ochronie danych osobowych (bezzasadnie zresztą).

    Dalej uważam, że tak nie powinno być w każdym banku.

    pzdr.
    SławekM



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1