eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;) › Re: Jak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;)
  • Data: 2009-10-26 09:48:09
    Temat: Re: Jak nie wpaść w odsetki na KK nie mając środków na spłatę? By Alior Bank ;)
    Od: Czarek <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gasper wrote:
    > Użytkownik "Michal" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    > 1. Zakup towarów za 5000zł kartą z limitem 10 000zł we wrześniu. Okres
    > a nie lepiej poszukać towaru tam gdzie tanio + raty 0 procent?

    To niekoniecznie tak łatwo... nie wiem czy wszędzie, ale w Euro RTV AGD
    chcieli odemnie nr telefonu stacjonarnego, którego nie mam... komórka
    (abonament) ich niezadowalała, telefon do pracy też nie - bo praca w
    innej miejscowości, a podobnież sprawdzają, czy podany nr zgadza się z
    miejscowością zameldowania. :/

    Pozdrawiam

    Czarek