  • Data: 2007-06-01 11:18:35
    Temat: Re: Jak oni określają limit karty kredytowej ?
    Od: BM <n...@D...LITERYpl> szukaj wiadomości tego autora

    Gerard napisał(a):
    > Ciekawi mnie ta tematyka.
    > Lukas - bank w którym mam konto, lokaty, ich fundusz i systematycznie
    > przelewam wypłaty i nigdy nie miałem żadnej wpadki - proponuje mi limit na
    > karcie (po negocjacjach) 2500 zł.

    Lukas tak już ma. Ale myślę, że będą musieli to w najbliższym czasie
    zmienić.

    Byłem w podobnej sytuacji, tj. bezpłatne z tytułu salda e-konto pro +
    lokaty + systematyczne zasilanie konta. Kiedy ubiegałem się o
    kredytówkę, zaproponowali mi limit coś ok. 2000 zł (w tym czasie mBank
    dawał znacznie większy). Z tego co wyciągnąłem od obsługującej pani,
    przez pół roku testują "wiarygosność" klienta i sprawdzają czy wszystko
    jest ok. Pani poradziła aby zwrócić się o zwiększenie limitu za pół roku
    - co też uczyniłem. Bez żadnych oporów podwyższyli do maxa dla VC -
    czyli 10K.

    Pozdrawiam
    BM