  • Data: 2005-08-29 13:17:14
    Temat: Re: Jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Q" <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dev16k$p8o$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > tak, tak,
    > wiem, ze sa jakies tam kary i to nie male;
    >
    > tyle, ze co sie stanie jak list/paczka zagubi sie?

    Dlatego wysłałem poleconym co zmniejsza zgubienie się do minimum. Jeżeli
    chcesz być na 150% pewny wyślij jako wartościowy i podaj ponad prowizję tak
    z 50zł (czyli razem 150zł), to jak list zginie (załatwianie zwrotu wartości
    wiąże się z załatwianiem, a wiadomo załatwianie to jakieś koszty) to
    będziesz miał jeszcze na jakieś ewentualne koszty.

    Pozdrawiam
    Przemek