  • 1. Data: 2005-08-29 09:46:23
    Temat: Jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?
    Od: "Q" <...@n...pl>

    vwbank w koncu przekonal mnie do zamkniecia konta u nich;
    wyslalem juz wszystki pisma/faxy/itd,
    i pozostal mi (ostatni) problem:

    jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?

    /czy zwykla bomblowana koperta styka,
    czy nadac ja jako przesylke wartosciowa?

    /jesli tak, to na ile wycenic?
    na tyle, ile bede musial zaplaci
    za zgubiony token?

  • 2. Data: 2005-08-29 10:58:04
    Temat: Re: Jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Q" <...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jak _pewnie_ odeslac token do vwbank'u?
    >
    > /czy zwykla bomblowana koperta styka,
    > czy nadac ja jako przesylke wartosciowa?

    Ja odesłałem w zwykłej bomblowej i jako polecony. Doszło :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2005-08-29 11:40:59
    Od: mm <m...@m...com>

    A dlaczego to ma się odsyłać skoro to jest prosty kalkulator za 5 złotych
    ? Bank może po prostu unieważnić kody albo hasło do algorytmu generowania
    kodów.

  • 4. Data: 2005-08-29 12:02:53
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "mm" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    >A dlaczego to ma się odsyłać skoro to jest prosty kalkulator za 5 złotych ?
    >Bank może po prostu unieważnić kody albo hasło do algorytmu generowania
    >kodów.

    Nie odesłanie skutkuje prowizja w wysokości 100zl.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2005-08-29 13:05:21
    Od: "Q" <...@n...pl>

    > Nie odesłanie skutkuje prowizja w wysokości 100zl.

    tak, tak,
    wiem, ze sa jakies tam kary i to nie male;

    tyle, ze co sie stanie jak list/paczka zagubi sie?

  • 6. Data: 2005-08-29 13:14:51
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]
    >Bank może po prostu unieważnić kody albo hasło do algorytmu generowania

    No i trzebaby było zablokować dany token = algorytm do generowania kodów,
    ale jak odeślesz to kolejna osoba go dostaje.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 7. Data: 2005-08-29 13:17:14
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > tak, tak,
    > wiem, ze sa jakies tam kary i to nie male;
    >
    > tyle, ze co sie stanie jak list/paczka zagubi sie?

    Dlatego wysłałem poleconym co zmniejsza zgubienie się do minimum. Jeżeli
    chcesz być na 150% pewny wyślij jako wartościowy i podaj ponad prowizję tak
    z 50zł (czyli razem 150zł), to jak list zginie (załatwianie zwrotu wartości
    wiąże się z załatwianiem, a wiadomo załatwianie to jakieś koszty) to
    będziesz miał jeszcze na jakieś ewentualne koszty.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2005-08-29 14:15:43
    Od: mm <m...@m...com>

    Coś mi się zdaje że kody zależą nie tylko od algorytmu ale też od tzw
    "hasła". Jeśli się zmieni to hasło sterujące to ten sam algorytm
    wygeneruje całkiem inne kody. Więc wystarczyłoby unieważnić i zmienić samo
    hasło, czyli kilkanaście znaków.

  • 9. Data: 2005-08-29 14:57:17
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > No i trzebaby było zablokować dany token = algorytm do generowania kodów,
    > ale jak odeślesz to kolejna osoba go dostaje.

    Nikt nie dostaje używanych tokenów.

  • 10. Data: 2005-08-29 15:03:51
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dev7o9$f89$1@news.elsat.net.pl...

    > Nikt nie dostaje używanych tokenów.

    Jesteś pewien??? ;) bo ja nie byłbym taki pewny :)

    Pozdrawiam
    Przemek