  • Data: 2022-04-24 19:24:02
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-04-24 o 18:02, _Master_ pisze:

    > Od dwóch tygodni jest wałkowany w mediach temat który ujeżdża opozycja
    >
    > Po HOOOOJ nam Wibor? i kto zezwolił żeby dochód banków był GWARANTOWANY?
    >
    > Oczekujesz elaboratu? Chcesz rozmydlić temat? Sprowadzić na poboczne tory?
    >
    > Jak nie wiesz co się dookoła Ciebie dzieje to się NIE ODZYWAJ.
    >
    > nie musisz mi odpowiadać ani mnie czytać. Żyj w swoim świecie magicznych
    > szat cesarza ;-)

    Co jest wałkowane? Jakieś brednie bez poparcia?
    Zero konkretów, tylko pustosłowie.
    Więc dyskusja od początku jest na bocznym torze.
    Podaj konkret, bo to wałkowanie to takie właśnie jak Twoje bajanie.
    Coś tam usłyszałeś i to powtarzasz, bez zrozumienia.
    Sprawdź tylko w Niemczech (dla ułatwienia) to się dowiesz.