  • Data: 2022-05-05 12:02:52
    Temat: Re: Jak powstaje WIBOR?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 04 May 2022 23:26:33 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Ja tam się nie znam na wytycznych TSUE, ale zdążyłem już zauważyć, że
    > wiatry wieją w różne strony. Nie zwiększa to zaufania do systemów
    > prawnych.

    Ja tylko z mediow znam dwa orzeczenia, jedno w naszej sprawie,
    ze jak jest z konsumentem klauzula niedozwolona, to nalezy umowe
    anulowac, bez tworzenia jakis klauzul zastepczych.
    Chcial bank klienta oskubac na tabelach kursowych - to nic nie zarobi,
    a nie ze podstawimy np kurs sredni NBP.

    A niedlugo potem w jakiejs innej sprawie, ze wtedy bank ma jednak
    prawo do odszkodowania za korzystanie z kapitalu ... i to chyba po
    jakis srednich procentach :-)

    P.S. Ale moze srednich dla euro, skoro to TSUE :-)

    J.