  • Data: 2003-09-02 10:54:03
    Temat: Re: Jak przelać 300$ na konto banku w USA?
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zasadka <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak to zrobić najtaniej (ile to jest najtaniej?).
    > Lepiej jaiś przelew (czy trzeba mieć konto walutowe???) czy wpłata gotówkowa
    > w $.
    > Proszę o wszelkie sugestie.

    Ja proponuję założyć rachunek walutowy w USD w MultiBanku, wpłacić kasę i
    dokonać przelewu (jak lubisz to samodzielnie przez Internet). Otwarcie,
    prowadzenie rachunku bez opłat.
    Za przelew zapłacisz 20,00 PLN (opłata wg taryfy wynosi 0,25% nie mniej niż
    20,00 PLN).
    To najtańszy sposób jaki znam, ale może jest jakiś tańszy.

    Pozdr.,