  • Data: 2002-12-05 01:13:02
    Temat: Re: Jak przesłać kilka euro do Niemiec?
    Od: "MagicBlueSky" <M...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > stuff deleted
    >
    > Rozwiń proszę troszkę brak kłopotów z PayPal.
    > Próbowałem się u nich zarejestrować, ale nie ma Polski w spisie
    > "kompatabilnych" krajów :(

    Nie wnikam w specyficzne klopoty z PayPalem i nie o tym pisalem
    lecz wylacznie o tym ze na Ebay forma zaplaty jest zawsze
    wyszczegolniona i jezeli powiedzmy ktos pobiera zaplate w formie
    PayPal, Money Order i w Gotowce to jest to zawsze wyszczegolnione.

    Jezeli ktos inny pobiera tylko VISA, M/C i AmericanExpress to tez
    bedzie mial to zaznaczone i niekoniecznie musi on przyjmowac
    gotowke, Money Ordery i PayPal.

    Czyli najpierw sprawdz dana akcje i jakie formy zaplaty sa
    akceptowane i wtedy wybierz jedna z nich najbardziej sobie
    odpowiadajaca.