  • Data: 2011-01-14 09:46:13
    Temat: Re: Jak się dałem wydymać przez Breubezpieczenia / mBank
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem pdobny przypadek w mbanku gdzie
    konsultant zawarł ze mną umowe OC w tej samej cenie
    jak przez wniosek na koncie.
    Po przesłaniu dokumentów okazało się że wszystko się
    zgadza oprócz kasy. Konsultant mnie wyharatał więcej kasy
    w stosunku do formularza internetowego.
    Skutkowało to natychmiastowym wypowiedzeniem umowy
    OC w mbanku.
    Inny ubezpieczyciel okazał się bardziej stabilny i już w mbanku
    nie będę zawierał umów OC.