  • Data: 2007-11-13 17:32:39
    Temat: Re: Jak się nalicza punkty 5Plus na KK Citi Plus
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm. To jak jak jest możliwe uaktualnianie na bieżąco salda punków przy
    > pdglądzie BP online?

    Nie mam ostatniego wyciągu ale na poprzednim podzililem liczbe punktow
    przez 5 i wyszlo mi to co mialo wyjsc z dokladnoscia do 1 punktu.

    Chyba, ze mechanizm jest taki, ze system zaokragla tez w gore czyli
    np. transakcja za 13 zl to 3 pkt a za 12 to 2. Dla duzej ilosci transakcji
    wszystko sie wtedy zrowna.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek