    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak się robi przelewy elektroniczne?
    Date: Wed, 25 Sep 2002 13:36:33 +0200

    Użytkownik "Mirosław" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ams6b9$bcb$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Chodzi mi o to jak zrobić poprawną w mBanku definicję przelewu lub
    > przelew jednorazowy.
    > Załóżmy, że chcę zrobić opłaty za komórkę i...
    > - wybieram tytuł OK
    > - wpisuję nr konta - jak? na przekazach mam jakiś dziwny nr 23cyfrowy -
    mam
    > wpisać bez spacji kresek itp.

    Numer w standardzie NRB to ciag 26 cyfr XXYYYYYYYYZZZZZZZZZZZZZZZZ
    ewentualnie jest przedstawiany graficznie z podzialem na czworki: XX YYYY
    YYYY ZZZZ ZZZZ ZZZZ ZZZZ.
    W przypadku standardu NRB podajesz numer ciagiem bez spacji

    Natomiast jezeli format jest stary to podajesz numer w postaci:
    XXXXXXXX- i dalej jak masz na fakturze z kreskami lub bez
    XXXXXXXX - to 8 cyfrowy numer rozliczeniowy banku.

    Co do tytulu przelewu to skontaktuj sie z operatorem (BOK) i spytaj co jest
    dla nich wazne, czy numer faktury, czy numer klienta, albo moze nic bo numer
    konta jest twoim indywisdualnym numerem, choc lepiej zawsze cos podac aby
    nie bylo watpliwosci za co jest dany przelew.