  • Data: 2007-02-23 14:43:21
    Temat: Re: Jak się traktuje w Citi dobrych klientów
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiem, ze Citi nie ma zbyt dobrej passy na tej grupie ale ja tez chcialem cos
    > dorzucic od siebie.
    > Jestem klientem Citi (karta kredytowa) od prawie 9 lat. Nigdy nie mialem
    > zadnego problemu ze splata zadluzenia na karcie. Jakies siedem lat temu
    > wzialem kredyt na 20 kPLN i splaciem wczesniej bez problemow. Pracuje w
    > firmie, ktora Citi obsluguje, mam karte firmowo Citi, moje zarobki sa
    > znacznie powyzej sredniej krajowej.

    nie wiem dlaczego mialbys byc traktowany lepiej niz pozostali
    "zwyczajni" klienci?
    rozumiem, ze bank moze zaproponowac nieco lepsze warunki lub
    odstapienie, od niektorych procedur, ale dlaczego mialbys czekac krocej
    niz inni?

    jezeli czujesz sie VIPem lub "lepszym" klientem od innych to polecam
    uslugi private banking (w Citi >500kzl), dostaniesz swojego osobistego
    doradce i na pewno wszelkie sprawy bedziesz mial zalatwiane (niemal) od
    reki...

    --
    pozdr.
    RobertS