eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się traktuje w Citi dobrych klientów › Re: Jak się traktuje w Citi dobrych klientów
  • Data: 2007-02-23 14:39:50
    Temat: Re: Jak się traktuje w Citi dobrych klientów
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > by skontaktowa sie ze mna jej przelozony uslyszalem "Dobrze, zaraz
    > zadzwoni". I oczywiscie nic.
    > Oczywiscie nie chodzi mi o te regulaminowe 7 dni tylko bardziej o zasade,
    > ze
    > skoro ktos mi cos sam obiecal to powinien albo dotrzymac albo wyjasnic
    > cos.
    > A Citi uparcie milczy.

    no cóż, z bankami to tak jak z Zusem i całą resztą "wielkich", można
    płakać, rwać włosy z gówy i i tak nic z tego nie wynika.
    Pocieszę Cię, że ja mając konto w Citi, chciałam założyć drugie (na drugą
    firmę) i nikt nie oddzwonił choć obiecywali, że na pewno oddzownią, tak samo
    z kredytem obrotowym, babka miała zadzwonić, po tygodniu sama musiałam, bo
    nie doczekałabym się nigdy.
    Pomijam życiową porażkę z kredytem hipotecznym w Citi (pisałam gdzieś na
    grupie), która kosztowała mnie prawie utratę firmy (choć i ja popełniłam
    błąd nie znając prawa bankowego i wierząc, że doradca bankowy jest
    kompetentną osobą).

    pozdrawiam,
    x


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1