  • Data: 2002-12-12 09:53:01
    Temat: Re: Jak skutecznie zamknac konto ?
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lenn0n"

    > Nielegalnie przetrzymują dane osobowe. Po rozwiązaniu umowy nie mają
    > do tego prawa w myśl ustawy o ochronie danych osobowych.

    nie masz racji - banki sa z tej ustawy wylaczone, musza miec dane klientow
    dla celow bankowych, a przeciez nie chodzi tu o dzialalnosc marketingowa
    tylko wlasnie bankowa.
    Niestety jest to wina systemu bankowego, a najczesciej glosy o takich
    rachunkach zombie pojawiaja sie od klientow pekao sa - jesli bank nie umie
    sobie z tym poradzic to niech ustawia temu rachunkowi adres korespondencyjny
    na swoj oddzial i po ponownym ozywieniu rachunku niech sami poprawiaja :-)
    *** blad ***