eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak sprawdzić?Re: Jak sprawdzić?
  • Data: 2003-10-09 18:43:33
    Temat: Re: Jak sprawdzić?
    Od: "andrzej pośpiech" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr <p...@c...cz> napisał(a):

    > > Zapewniam Cie, ze jak przelejesz znaczna kwote na rachunek korporacyjny i
    > > sie odbiorca nei zgodzi z wlascicielem, to Ci tego nie zaksieguja - ciagle
    > > mialem ten problem w fortisie
    >
    > Nawet nie duże... nawet kilkanaście złotych wysłane np. z pko do fortisa w
    > przypadku gdy sie nie zgadza nazwa odbiorcy jest cofane...
    >
    > Raczej chodzi mi ogolnie o sytuacje: np. wysylam do pana X przelew na konto
    > ktorego wlascicielem jest Y. I pieniazki laduja na koncie - pomimo ze dane
    > wlasciciela sa zupelnie inne..W zwiazku z tym - po co w trzeba podawac
    > nazwisko (lub nazwe), adres odbiorcy, itp? Skoro liczy sie tylko numer
    > konta? Na pewno nie w celu jakisj reklamacji - bank zrealizuje przelew i go
    > nie obchodzi - ze reszta danych zupelnie sie nie zgadza...
    >
    > Pozdr.,
    > Piotr
    >
    > to moze byl pojedynczy przypadek,
    nazwa i nr rach.odbiorcy musi byc zgodny/zgodna z jego prawdziwym nr rach. i
    nazwa!
    pozdrawiam
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1