  • Data: 2005-12-07 18:04:45
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy przelew dotarł (Eurobank)?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    Chris, która zaskrzeczała:
    > 'jureq' podał Ci sposób, jak ten problem rozwiązać skutecznie i zgodnie
    > z prawem.

    Tak też, zgodnie z radami, zamierzałem zrobić gdyby groźby nie pomogły.

    > Złożyłem reklamację w moim banku i w odpowiedzi dostałem ze swojego
    > banku oświadczenie o zrealizowaniu przelewu, wraz z kopią oświadczenia
    > banku sprzedawcy o tym, że przelew został zaksięgowany na jego koncie w
    > dniu zlecenia.

    W moim twierdzili że tak nie będzie, ale też to że twierdzili niczego
    nie gwarantuje, odpowiedzialni za reklamacje są inni ludzie a w banku
    mało który pracownik wie wszystko, co zresztą jest jakoś tam zrozumiałe.
    :) W każdym razie reklamację składać oczywiście mogłem.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8