  • Data: 2005-11-29 20:54:47
    Temat: Re: Jak sprawdzić do kogo należy numer konta?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):

    > Czasem nawet udalo sie podejsc jakas pania na urok osobisty, ale danych
    > podac i tak nie chciala.

    Ale ja nie twierdziłem, że otrzyma się dane do numeru rachunku, ale przy
    wpłacie gotówkowej w razie braku protestów obsługi można sądzić, że dane
    się zgadzają. Jeżeli dane się zgadzają - obsługa z dużym
    prawdopodobieństwem na pytanie "czy to jest na pewno właściwy numer
    rachunku, bo spisywałem na szybko?" odpowie "oczywiście, jest ok"...