eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc? › Re: Jak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?
  • Data: 2011-08-16 06:42:10
    Temat: Re: Jak teraz sprawdza sie AT? Czy daje jakies sugestie na przyszlosc?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Wy zakładacie że rynki się nie zmieniają, że postępując zgodnie z historią
    > będzieci do przodu. Przeczytaj sobie fajny fragment z totusa o tramwajach.
    > Ja tylko twierdzę że rynek nie zachowuje się jak tramwaje.

    Nie wy tylko ja. U mnie rynki tak działają. Może Twoje nie. Ja mam komputer
    i notowania i na tych notowaniach wszytko się powtarza. Ja myślę, że ludzkie
    głowy nie zmieniają się tak szybko jak rzeczy dookoła nich. Ciągle w tych
    głowach jest to samo od setek tysięcy lat. Ludzie działają schematycznie bo
    inaczej by zwariowali.