  • Data: 2011-10-07 09:10:22
    Temat: Re: Jak to Guga?a Hoffmana po?egna? .....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dla mnie piekne bylo jak gugala cisna tuska

    Nie wiem czy cisnął Tuska czy nie cisnął. Dla porównania widac, że Lis
    gadając z Tuskiem o mało mu rowa nie wylizał ..... Z zasady staram się nie
    oglądać telewizji. Przypadkowo ostatnio obejrząłem Lisa (ach ten włączony
    telewizor - rodzina ogląda tasiemce typu "M jak miłość) i wjebałem się na
    debatę Lis - Kaczyński i od razu ciśnienie mi skoczyło.

    Po oglądnięciu byłem w szoku, lecz jeszcze ździerżyłem i zacisnąłem zęby
    żeby tego tu nie komentować. Ale wczoraj po oglądnięciu Gugały z Hoffmanem
    na Prawica.net nie dało rady i żyłka pękła...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/