  • Data: 2011-11-14 22:57:28
    Temat: Re: Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
    Od: "skippy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j9s47v$288$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    outu.be

    > To zdjęcie jest jeszcze ciekawsze. Prowokacja szyta jeszcze grubszymi
    > nićmi,
    > czy photoshop?
    > Bo aż nie chce się wierzyć.
    >
    > http://niezalezna.pl/18941-przeciw-bandytyzmowi-na-n
    aszych-ulicach

    > kc

    nie byłem tam, nawet nie oglądałem w tv wiec powiedzmy staram sie ocenić
    obiektywnie
    weźmy więc fotę:

    http://niezalezna.pl/uploads/resize/remote/5239d1bad
    c6a122c5783f94c5a924872-600x400.jpg

    W LG widać dwóch białych w oddali
    W LD jednego, też w oddali
    żaden z nich go nie walnął, bo to widać z filmu

    Po prawej z czterema facet rozmawaia

    skoro tak znacie temat, i o tym piszecie, to ogólnie kim byli goście w
    białych kominiarkach wmieszani w marsz
    Nie wierze, że organizatorzy nie zauwazyli obcych bo ci sie przebrali w
    kominiarki i to nietypowe, o co tu q chodzi?