    From: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak to TVN-owskie gwiazdy Święto niepodległości obchodziły .....
    Date: Mon, 21 Nov 2011 10:25:08 +0100

    > Czy mi ktoś powie czy to koledzy Karolaka spalili ten TVN-owski wóz
    > nadawczy, bo z tego co "prasa donosi" po "prawicowej stronie" był spokój

    Całe to "spłonięcie" TVN-owskiego samochodu też śmierdzi na kilometr ...

    Na moje oko coś tu było nie tak - czyli fotoreporter o płonących samochodach
    TVN
    <http://wolnapolska.pl/index.php/Aktualności/2011112
    114883/na-moje-oko-co-tu-byo-nie-tak-czyli-fotorepor
    ter-o-poncych-samochodach-tvn/menu-id-144.html>

    "[...]
    1. Zamaskowany człowiek atakuje z kilkoma innymi osobami samochód TVN Meteo,
    potem wrzucają racę.
    2. Kibic Legii próbuje wyciagnąć racę. Kibice gaszą pożar.
    3. Organizator Marszu Niepodległości Witold Tumanowicz, sam rozgania tłum,
    apeluje o nieuleganie prowokacjom. Sytuacja się uspokaja i wóz Polskiego
    Radia odjeżdża.
    4. Policja ochrania zaatakowane samochody... potem się wycofuje?!
    5. Znowu ataki tej samej grupy na samochody.
    6. Kolejne podpalenie (tym razem skuteczne) wozu TVN Meteo. Ppolicja nie
    interweniuje, mimo że stoi 200 m dalej...
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/