  • Data: 2005-05-18 06:37:47
    Temat: Re: Jak to jest z mBankiem?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 May 2005 23:26:58 +0200, Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > Nie żartuj! Wypłacasz np. 10k PLN i żal 5 zł na prowizję???

    A czym sie rozni np. wyplata 5K od 5,1K i dlaczego w tej za 5K mam niby
    placic 0, a ta 5,1 - 5 zl

    > Ja ze względów bezpieczeństwa wolałbym większą sumę podejmować w banku
    > (najlepiej na zapleczu), niż na ulicy wyciągać taką forsę "ze ściany".

    To jest co innego

    > Poza tym, większe kwoty można wyjmować na kilka kart należących do kilku
    > osób (np. żona, syn, brat).

    I tak ostaecznie kombinuje

    > BTW:
    > Brałeś kiedyś pod uwagę taka ewentualność, ze bankomat może mieć np.
    > niewystarczającą ilość gotówki?

    Tez to mam juz opatentowane

    Ale nie o to pytalem - pytalem o sensowny powod takiego ograniczenia.
    Rozumiem, ze np. organizacja wplat w banku internetowym to duze
    przedsiewziecie - zrobienie wplatomatow / dogadanie sie z jakims bankiem /
    upusty na poczcie, sporo by tego wymieniac, zawsze trzeba jakies umowy
    podpisywac, itd. Ale co do tego limitu? Jedna liczbe w systemie trzeba
    zmienic i juz. Jesli chodzi o bezpieczenstwo, to przeciez i tak limit
    aktualny mozna nizej ustawic, a zmieniac od czasu do czasu. A jak ktos
    dostanie w swoje lapy i karte i haslo i liste hasel jednorazowych, zeby ten
    limit zmienic, to naprawde moze kradziez zalatwic inaczej niz zmieniajac
    limit i szukajac po miescie bankomatu, ktory mu cala zawartosc konta
    wyplaci

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl