  • Data: 2005-05-18 12:20:28
    Temat: Re: Jak to jest z mBankiem?
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ze względów bezpieczeństwa wolałbym większą sumę podejmować w banku
    > (najlepiej na zapleczu), niż na ulicy wyciągać taką forsę "ze ściany".
    > Poza tym, większe kwoty można wyjmować na kilka kart należących do kilku
    > osób (np. żona, syn, brat).

    Bylem niedawno w hipermarkecie i stanalem w kolejce do bankomatu, a tam okolo 10
    minut stala jakas panienka z gosciem i wyciagali cale paczki pieniedzy i
    panience do torebki. Calkiem spora kolejka sie juz za nimi ustawila w tym
    czasie. Ciekawe ile tej kasy musieli brac, bo ja kiedys bralem 4000 i wzialem to
    na 2 razy. Ale tyle co oni tam brali to juz strach brac wszyscy wokolo widzieli
    ze stali tam bardzo dlugo i wyciagali grube pliki banknotow. Na dodatek panna
    tak wpisywala PIN ze ja stajac za nimi kilka metrow widzialem ktore klawisze
    naciskala, choc nie widzialem ich numerow. To juz bym chyba w tej sytuacji wolal
    sie przejsc po kilku bankomatach i szybko wyplacic nie zwracajac uwagi.