eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak to jest z rejestrem niesolidnych dluznikow?Re: Jak to jest z rejestrem niesolidnych dluznikow?
  • Data: 2003-01-09 10:53:07
    Temat: Re: Jak to jest z rejestrem niesolidnych dluznikow?
    Od: "andy" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Grzegorz Dabrowski wrote in message <5...@l...mm.pl>...
    >Maciej_NT napisal:
    >> MIG to baza dokumentow zastrzezonych
    >> a nie rejestr niesolidnych klientow
    >> rejestr klientow to bik
    >
    >Kiedys ten temat byl juz poruszany, polecam:
    >http://groups.google.pl/groups?th=d75bc779cff6d0e8
    >
    >Pozdrawiam, Grzegorz
    >
    Dzieki wszystkim za info.

    Ze swojej strony przestrzegam przed PBK-BPH. Wpisali mnie do rejestru (bez
    informowania mnie) mimo ze niesplacone transakcje karta platnicza wynosily
    mniej niz 15% moich srednich miesiecznych wplywow na konto. Do tego zreszta
    mieli prawo.

    Po splaceniu tej smiesznej kwoty bardzo wazna pani dyrektor oddzialu nawet
    nie raczyla pisemnie odpowiedziec na moja prosbe o wykreslenie odsylajac
    mnie (za posrednictwem rownie waznej asystentki) do pani na sali oddzialu
    ktora nawet nie zna procedur dot. RNK. Tutaj dowiedzialem sie ze prosba
    zostala odrzucona ale bez uzasadnienia. Zwykla zlosliwosc podparta prawem.
    Mam rachunek w tym smiesznym banku prawie siedem lat (kiedys byl to stary
    dobry Creditanstalt), ponadprzecietne dochody i nienaganna historie karty
    kredytowej czy rachunku bankowego w innych bankach. Zadeklarowalem
    przeniesienie rachunku itd., itp..

    Ale w BPH-PBK frustracja niskiej kadry kierowniczej powoduje taka zlosliwosc
    wobec klientow ze rece opadaja. Gdyby bardzo wazna Pani dyrektor oddzialu
    chociaz podala uzasadnienie moze moja opinia bylaby inna ale tak moge tylko
    powiedziec BPH-PBK SUCKS. Do nich jeszcze nie dotarlo ze w polsce 11%
    kredytow detalicznych jest trwale niesplacanych, ze jest tutaj 18%
    bezrobocia, ze w Wielkiej Brytanii 20% klientow nie splaca terminowo
    kredytow detalicznych i ze mamy recesje co powoduje ze rozne rzeczy moga sie
    przytrafic. Kiedys nie naliczali mi naleznych odsetek na RORze przez ponad
    pol roku. Na moja prosbe o naliczenie odsetek dowiedzialem sie w tym samym
    oddziale ze ksiegi zostaly zamkniete i ze nie moga juz naliczyc odsetek.
    Poniewaz byly to niewielkie kwoty dalem sobie spokoj. Ten przyklad pokazuje
    podejscie do klienta w tym banku.




    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1