eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak traktują klientów w mbankuRe: Jak traktują klientów w mbanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak traktują klientów w mbanku
    Date: Thu, 11 Dec 2003 16:45:50 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 38
    Sender: l...@p...onet.pl@gate.makolab.pl
    Message-ID: <bra3dv$c9k$1@news.onet.pl>
    References: <br7ki2$fqs$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.makolab.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1071157503 12596 62.233.227.15 (11 Dec 2003 15:45:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Dec 2003 15:45:03 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:273107
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "edgar" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:br7ki2$fqs$1@inews.gazeta.pl...
    > 30 października skończyła mi się ważność karty debetowej do ekonta w
    mbanku.
    > Pomimo tego nie otrzymałem pocztą nowej karty. Gdzieś pod koniec listopada
    > zniecierpliwiony czekaniem zadzwoniłem na mlinię i babka powiedziała, że
    > weszła nowa ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych i wobec
    tego
    > muszę ze strony mbanku wydrukować nową umowę nt. kart debetowych i wysłać
    na
    > adres mbanku. I dopiero teraz mnie o tym informują! Na ich stronach jest
    > informacja, że "będziemy wysyłać Umowy wraz z nowym Regulaminem na ok. 1,5
    > miesiąca przed wznowieniem karty" - ha, dobre sobie. Ja nie dostałam
    żadnej
    > informacji, a teraz muszę inwestować swój czas i pieniądze sprawy, które
    > należą do ich obowiązków.
    > 2 grudnia wysłałem im tą umowę poleconym, ale dzisiaj (10.12) powiedziano
    mi,
    > że jeszcze umowy nie ma. I co ja mam teraz zrobić, jeśli na gwałt
    potrzebuję
    > kasy z mego konta?. Pewnie jak ta umowa wreszcie do nich dotrze, będą mi
    > przez kolejne 2 tygodnie wysyłać nową kartę.
    > Do tej pory uważałem mbank za najplepszy dla mnie na rynku. Ale chyba oni
    > uważąją,że jak już mają te 600 tys. klientów to zaczynaja wszystko olewać.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Zasmuce Cie, ale ja wyslalem papiery 07.11 a do dzis tj. 11.12.2003 nie mam
    karty :(
    Pani powiedziala, ze moze zastrzec tamta wyslana i moge zlozyc dyspozycje na
    nowa. Po prostu idealne rozwiazanie, ehhh...szkoda slow.

    Pozdrawiam, Łukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1